Dag 0 Schiphol Amsterdam - Porto - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pim - WaarBenJij.nu Dag 0 Schiphol Amsterdam - Porto - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pim - WaarBenJij.nu

Dag 0 Schiphol Amsterdam - Porto

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

02 Juni 2016 | Nederland, Schiphol

Wat een gedoe zeg, die waarbenjij App stopt er steeds spontaan mee en kan de locatie niet vinden... dan maar via de website. Als je het eerste verslag kan lezen is het uiteindelijk gelukt...

Nou daar gaan we dan. We? Ja ik en mijn loopmaatje, we noemen hem H.
Natuurlijk veel te vroeg op Schiphol maar ach, geen haast is ook wel lekker.
Seal&Go backpackie vaccuüm laten verpakken, koffie met een mega chocolade muffin (dat mag... (-; loop ik er toch wel af) en nu wachten op Cabine Crew take your seats please... Transavia Amsterdam-Porto van 18:20.

• 02 Juni 2016 - 18:49

Tessa:

Heel veel succes Pim en Harry!

• 02 Juni 2016 - 19:28

Yvonne En Theo:

Maak er mooie tocht van.

• 02 Juni 2016 - 19:58

Esra:

Succes pim! Denk aan je! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's! :-) Xxx Esra

• 02 Juni 2016 - 21:03

Paul:

Succes ,tis maar een klein stukje

• 02 Juni 2016 - 21:04

Marianne:

Heel veel suc6 nogmaals!

• 02 Juni 2016 - 23:49

Martine:

Eindelijk Pim, op naar Santiago! Stress achter de rug en nu vooral genieten (en natuurlijk km vreten)! En nu niet stressen over die slaapzalen, komt allemaal goed! Er is altijd nog booking.com. Xxx Martine

• 03 Juni 2016 - 08:34

Jaap:

Hou je het nog vol ?

• 03 Juni 2016 - 16:03

Henk B:

Vol respect en bewondering.....plus een grote mate van nieuwsgierigheid.

Overtuigd dat je het haalt.

Ongeduldig wachtend op de dia voorstelling

Succes!!!

Dat ook je wandelmaatje gewenst

• 03 Juni 2016 - 16:25

Marjan:

Ha die Pim, het is zover: je bent en route! Veel succes, maar vooral ook plezier. En een voetenbadje doet wonderen!

• 03 Juni 2016 - 18:48

Laura En Leon:

Pimmie!!

Om je eerste blogje moest ik al lachen. Ik ga elke dag, mits jij wat schrijft, je blog(je)
    lezen. Heel veel plezier en sterkte gewenst, maar wat een belevenis! Geniet ervan.
    Liefs Leon en Laura

• 03 Juni 2016 - 20:35